חדשות העסקים

דבר מנכ”ל מפלורידה

ני כותב לך מפלורידה, אני יושב פה בבריכה שעה לפני שהתחילה ארוחת הבוקר כי התעוררתי לפני השעון וזה אחרי שאתמול בלילה הלכתי לישון שלוש שעות מאוחר יותר ממה שאני רגיל, זה לא בגלל הג’ט לג זה בגלל האקשן שהולך פה, קשה לי לתאר מה עובר עלי והאמת שאני פחות מעניין בשלב הזה, בוא נדבר עליך.

לפני שלוש שנים עבדתי רק מהארץ וקיבלתי החלטה שאני רוצה להתחיל להרצות בחו”ל, מאז השאר זה היסטוריה יש לי 12 סניפים בעולם כולו ואחרי הכנס הזה יהיו עוד כמה…

המוסר השכל הוא לחשוב בגדול, מה שאתם מציבים לעצמכם כיעד, תכפילו ותסתכלו עליו שוב ואז אחרי שהוא נראה לכם הרבה יותר גדול תכפילו אותו שוב ואם עכשיו הוא נראה לכם ענק תכפילו אותו שוב ואם עכשיו הוא נראה בלתי אפשרי תכפילו אותו שוב ואם זה נראה לא הגיוני כנראה שהגעתם לנקודה שאתם יכולים להתחיל ממנה.

מיכאלאנג’לו כתב את זה בצורה היפה ביותר:

“הסכנה הגדולה ביותר לרובנו, היא לא שאנו שמים לנו מטרות גבוהות מדי ומפספסים אותן, אלא שאנו שמים לעצמנו מטרות נמוכות מדי ומגיעים אליהן”

תחשבו בגדול ותהיו גדולים ואז תספרו על זה לכמה שיותר אנשים, יהיו כאלה שיסבירו לכם למה זה לא יקרה ויהיו כאלה שיתמכו בכם. נפו את אלו שרק רואים למה זה לא יכול לעבוד או מה תהיה הבעיה עם זה ותזכו בחברים חדשים שיתמכו בכם ויעזרו לכם להשיג את החלומות שלכם.

זכרו!

“הכל אפשרי אבל קודם צריך ליצור את זה בראש לפני שיוצרים את זה במציאות, השאר זה פרטים טכניים”. בהצלחה!

שלך,

אלעד הדר, מנכ”ל

Write a Comment

Register

You don't have permission to register