חדשות העסקים

החלטתי לצאת מהארון

כן, קראת נכון אני יוצא מהארון, שלוש שנים שאני מסתיר, מדחיק ולא מספר כמעט לאיש.

זה קרה לראשונה לפני שלוש שנים, חזרתי מחו”ל וגיליתי עולם חדש שלא הכרתי קודם, קלטתי שהפוטנציאל של Success גדול הרבה יותר ממה שעד אז עשיתי בארץ והבנתי שאני יכול להצליח בחו”ל.

חשבתי איך אני עושה את זה בצורה הטובה ביותר בלי לפגוע בפעילות שלי בארץ ומיד עלה לי שם של אדם אחד בראש : בחור צעיר ונמרץ בדיוק כמוני עם יכולות של גיבור על וידע של ויקיפדיה ויותר מזה הוא עובד באותה שיטה כמוני בדיוק, מה שקוראים “קולגה” .

אמרתי לעצמי אולי במקום שנישאר “קולגות” אפנה אליו עם הצעה להצטרף אלי לחברה. לא היססתי, פניתי, נפגשנו, היה קליק אבל עפר פלאוט אמר לי תשמע אלעד אתה מדהים, העסק שלך מדהים וההצעה מדהימה אבל אני במשחק אחר אני כרגע בונה את חברת הייעוץ שלי אקספדיטור.

עברה שנה והחששות שלי התממשו, התחום הבינלאומי של חו”ל ממש הצליח עבורי והרגשתי שהידיים שלי מתמלאות אפילו יותר ממה שאני יכול להחזיק (טפו טפו), לא ויתרתי פניתי שוב לעפר פלאוט ואמרתי לו בוא נפגש שוב, הוא שאל אותי מה חדש, אמרתי לו שפתחתי עוד סניפים בחו”ל ושבישראל הפעילות התרחבה עוד ושאני חייב להיפגש איתו, נפגשנו ושוב ניסיתי לשכנע את עפר לחבור אלי ל Success, עפר בשיא האלגנטיות והנחמדות טפח לי על השכם על העבודה המדהימה שאני עושה ואמר לי שהוא מודה על ההצעה אבל הוא  נשאר במשחק שלו.

 עברה עוד שנה ואני החלטתי להעביר את המשרדים שלי למקום חדש וגדול ורציתי לאחד פעילות נוספת אליי וכמובן שחשבתי על עפר כאופציה ראשונה, במיוחד לאור העובדה שלעפר כבר היה חדר קורסים משלו, דיברתי עם עפר שמאז הצמיח את החברה שלו  לשיאים חדשים וגבוהים והצעתי לו גם לאחד את המכללה שלי עם חדר הקורסים שלו ועפר כרגיל באהדה הגדולה שלו אמר תודה אבל לא תודה ונפרדנו בחיוך.

 החודשים עברו וכמו שהבנתם אני מחזר עקשן, זה הזמן להגיד שגם את אשתי הכרתי בשידוך והיא בהתחלה סרבה לצאת איתי, כמו שאתם מבינים זה לא ממש עזר לה…

 וכך גם עם עפר ! ההתמדה השתלמה כי בדיוק לפני שבוע ברגע חגיגי ומאושר נחתם בינינו הסכם מיזוג של חברת אקספדיטור בניהולו של עפר פלאוט לתוך חברת Success בהחלטה שעפר הולך לפתח את השוק הבינלאומי של Success  ולהרחיב את מניין הסניפים בחו”ל, כמובן שלא אוותר ואדאג שכולנו נהנה מהיכולות המדהימות שלו גם בארץ ותוכלו לפגוש אותו מדי פעם בהרצאות, בסדנאות ובפעילויות שונות.

 אני ממש מתרגש ושמח, אני יודע שאנחנו בהחלט לקראת קפיצה מטורפת מעבר לצמיחה הטבעית שמלווה אותנו כבר שנים (טפו טפו חמסה חמסה) עכשיו שעפר יתרכז בחו”ל ייפתחו יותר סניפים ויותר מהר ואני אהיה פנוי לפחות פי 2 לפתח את ישראל.

ממש בקרוב נעשה גם ערב איחוד בו לקוחות שתי החברות יוכלו לפגוש אחד את השני, פרטים בקרוב…

שלך

אלעד הדר, מנכ”ל

Write a Comment

Register

You don't have permission to register