חדשות העסקים

היחס הישיר בין תשומת לב להכנסות

יש יחס ישיר בין התשומת לב שאתם מקבלים לבין ההכנסות שאתם הולכים לעשות .

אם התשומת לב שאתם מקבלים ממש ממש טובה,

והרבה אנשים אוהבים אתכם, אז אתם תקבלו תשומת לב חיובית,

שתתבטא בסופו של דבר בכסף.

ישלחו לכם לקוחות וימליצו עליכם ויפנו אליכם אנשים וידברו עליכם.

אתמול בערב התכתבתי עם מישהי בעשר בלילה,

שפשוט הייתה בהלם שאני מתכתב איתה בכלל בוואטסאפ .

וכשאמרתי לה שהיא תוכל להיפגש איתי היא אמרה,

אני לא מאמינה, אני מעריצה אותך ואני עוקבת אחריכם והסרטונים שלך מדהימים.

מה שאתה עושה זה מדהים.

הפנה אותה אלינו לקוח שלנו שהוא מאוד מרוצה וכבר הפנה לנו כמה וכמה לקוחות

וזה נקרא תשומת לב חיובית.

כי אם אתה עושה משהו טוב, אז אני אחזור אליך ואתה תקבל עוד ועוד עבודה.

לעומת זאת יצא לי להיפגש עם איזה ספק, שהעבודה שלו לא כל כך טובה.

ונפגשתי איתו אתמול לשיחת התחשבנות ותוך כדי, הגיע מישהו שמסתבר שהוא גם עשה לו עבודה לא טובה. אז הוא אומר לי אה זה הוא?

כן, גם אתה לא מרוצה ממנו?

כן

וככה התחילה להתגלגל השיחה.

ולא בכדי אותו ספק, לצערי הרב, היו לו כמה עובדים והוא נאלץ לפטר אותם והוא כרגע לבד

וכמובן שהוא מאשים את כל הלקוחות.

בסופו של דבר מה שנקרא תשומת לב זה מה שקובע אם אתה תרוויח כסף או לא.

ואם אתה לא עושה מספיק כסף, סימן שאתה לא מצליח לייצר מספיק תשומת לב חיובית.

הרי לא יכול להיות שזה בגלל שכולם לקוחות לא טובים, כולם אומרים שאתה לא בסדר, ואתה עדיין בסדר?

אם אתה לא עושה כסף,

סימן שתשומת הלב שאתה מייצר כנראה שלילית או חסרה.

תעבוד על המוצר שלך,

על התמורה שלך,

על האיכות שלך,

תתחיל לקבל יותר תשומת לב חיובית

תתחיל לקבל יותר תשומת לב חיובית ואיתה יגיעו גם יחידות של כסף.

חברים,

תנו מוצר טוב.

תנו שירות טוב.

אל תתעלמו לקוחות לא מרוצים.

תמיד תחשבו איך מישהו יהיה מרוצה מכם וירצה להמליץ עליכם

יאללה חברים,

שיהיה לנו יום נפלא ולכו לקבל קצת תשובת לב חיובית.

Write a Comment

Register

You don't have permission to register